Lo

Alkalmi adminisztrációs munkatárs

Logosz Kontakt Kft.
Jelentkezés

Állás további részletei:

Országszerte több irodával rendelkező, 10 éve működő, cégalapítással és székhelyszolgáltatással foglalkozó cég az alábbi pozícióba keres kollégát alkalmi munkavégzésre nyíregyházi irodánkba:

Alkalmi Irodai asszisztens, adminisztrációs munkatárs

Elvárások:
számítógépes ismeretek (MS Office, MS Outlook)
rugalmasság, önálló munkavégzés, precizitás,

pontos munkavégzés, határozottság,
pro-aktív gondolkodás, lelkesedés, dinamizmus
kimagasló megbízhatóság, komplex gondolkodás, problémamegoldó képesség
kiváló kommunikációs készség, vidám személyiség
lojalitás
ápolt, igényes megjelenés

Nyugdíjasok előnyben!

Amit ajánlunk:
biztos állás
versenyképes jövedelem
kellemes munkahelyi környezet

A fényképes önéletrajzokat a pozíció (Tárgy: Nyíregyháza irodai asszisztens) és fizetési igény feltüntetésével a következő címre várjuk: [email protected]

Elvárások:

Szakmai tapasztalat:

1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

Nem igényel nyelvtudást

Fizetés (Bruttó) Nincs megadva
Munkavégzés helye 4405, Nyíregyháza
Munka típusa Egyéb
Szükséges végzettség Középiskola
Lo

Cégünkről

Logosz Kontakt Kft.

Elérhetőség

1081, Budapest VIII. Kerület Email: [email protected] Telefonszám:

Hasonló ajánlatok

In

Szombathelyen, Herényi városrészen levő kertészetbe keresek könnyű fizikai munkára, akár részmunk...

Zöldség-gyümölcs üzletbe eladót keresünk!Budapest, 18. kerületi zöldséges üzletünkbe elad...

Me

Szakács álláslehetőség

Melon HR Technology Kft.

Fiatalos, lendületes csapat versenyképes fizetéssel, Budapesti telephelyre keres új kollégát szak...